jump to navigation

Pre-Brazilian test November 21, 2005

Posted by ditta in Uncategorized.
trackback

this is a test of how I will be publishing my thoughts in brazil….

and here some memories on the last moments in Amsterdam, on the plans of my trip and some more..

the journey begins!!! 😉

Journey

Ditta-explanation.jpg mark-jan-naima.jpg girls.jpg Ditta-Antonio.jpg TNU-team.jpg joost-ditta-jesse.jpg Nadav-Oksana.jpg melvin-oksana.jpg nataska-oksana-ditta.jpg oksana-ditta.jpg

Comments»

1. Milan Sindler - November 30, 2005

Dear Ditta,

I am looking for your first news from Brasil.

Good luck,

Milan

2. Gerard - December 1, 2005

Dear Ditta
Have a good time !
Gerard

3. diana - December 1, 2005

Dittka,
fantazia. krasna stranka. je cela tvoja:)? neviem si predstavit, ze budes tak dlho prec. je to tak daleko. tesim sa na A ‘dam v marci. XXX

4. Corinne Grassi - December 1, 2005

Have a good trip and good time there!

Corinne

5. ditta - December 1, 2005

Yes, I will be the first….because I am your mum…and I am thinking of you all the time…
Moja draha Dituska-v tejto chvily si na letisku ocakavajuc odlet do Washingtonu a dalej do Sau Paula.Prajem Ti prijemny a bezpecny let do vytuzenej Brazilii. Vela krasnych zazitkov,ktore, prosim hned zdokumentuj, aby sme mali moznost ciastocne to prezivat s Tebou.
Tak vela stastia!!! Pusu mami Zuzi

6. bicyclemark - December 1, 2005

The journey has begun…. I just received message from my airline spies that Ditta is ON THE PLANE… which I guess means she packed and somehow managed to get out of town. Anyway…. write us a post soon!

7. bicyclemark - December 1, 2005

I just got the official confirmation.. Ditta is on a plan en route to Brazil.. well… one of the planes. The blog is ready.. let the journaling commence!

8. Felipe - December 1, 2005

welcome Ditta!

9. ditta - December 8, 2005

Ahoj moja DiDi,
nadalej Ta zo zaujmom sledujem, je to pre mna uzasna pomoc, vediet o Tebe kazdy den i ked skratka,ale viem priblizne, co a ako…
Dobre Ti napisala Oxana, ja to opakovat nebudem.Davaj na seba pozor, je to vela zmeny a je to narocne-tak aj oddychuj, please.Som rada, ze vela zaujimaveho vidis. Fotis aj s tym manualom? Skus po ceste dat nieco vyvolat, aby si videla, ako foti. Drzim Ti nadalej palce a tesim sa na dalsie zpravy. Dianka ma teraz odist lyzovat. Boris uz zobral Leonka autom-tam sa stretnu.V nedelu maju prist naspat. Maly je zlaty a dobry. Vcera som tam bola. Nemohol zaspat a ked prisla Dajka so Sonickou-musel si vyskusat lyziarsky oblek a nove lyzierske rukavice a tak chcel spat. Vcera pisal so mnou trochu do pracovneho zosita-bez omylu pismenka. Vie vsetky, ale dz a dž este nie.Myslim na teba, Tomas tiez pozdravuje. Bozkavam mami Zuzi

10. Milan Sindler - December 29, 2005

Mila Ditta,

kozacinu sme svojho casu jedavali aj u nas doma na velkonocnu
nedelu.Nepohrdol by som grilovanou ani na Vianoce.Som uprimne
rad,ze sa Ti dari .Ak by si nahodou planovala cestu na SV do Cam-
pina Grande,dal by som Ti kontakt na mojho spoluziaka Slovaka,
ktory tam zije.

Vela stastia a P.F.2006 aj od mojej manzelky Evy,

Milan


Leave a Reply

